2010. július 13., kedd

Fülzsír marketing

A marketing feladata, hogy kívánatossá tegyen egy terméket, hogy megnövelje az eladást, így a profitot. Egy működő marketing módszer összekapcsolni az eladandó terméket valamilyen kívánatos dologgal. Pl. bikinis nők az autós képeken. Igen! Akarom! Vagy az egészségtelen cukrozott joghurtokat úgy árusítani, hogy ettől fitt leszel, és még a hátvágányszél is halkabban távozik.

Kezdünk megérkezni a témához. Nagy kampány van most a Shrek 3 vagy 4 körül, az új részt most kezdik vetíteni, vagy talán árulni a DVD-t. Mit gondolt a Flora margarin gyártója, vagy az általa megbízott marketing cég? Hogy valahogy összekapcsolják a Shrek filmet a Flora margarinnal. Íme a kívánatosabbá tett termék:

Erősen kell gondolkoznom, hogy mi lehet a kapocs. Talán az, hogy Shrek ronda és kövér, és ha nem akarsz ilyen lenni, akkor egyél diétás margarint. De nekem, egységsugarú fogyasztónak nem ez volt az első, ami beugrott, hanem Shrek undorító füle, ami a képen épp rálóg a vajaskenyérre, és az abból kiáramló fülzsír, amiből a margarin készülhetett.

Vajon másnak feltűnt? És vajon ettől jobban veszik a margarint? Mert én inkább, és ezentúl még határozottabban maradok a vajon.

Nincsenek megjegyzések: