2010. július 13., kedd

Marketing: felesleges dolgokkal drágábban eladni

V2.0. A marketing képes rádsózni egy jól működő terméket felesleges tulajdonságokkal, drágábban.

Kipróbáltuk a kerékpáros gyerekülést, bevált, vettünk egyet. Olyat vettünk, ami dönthető, mert ha elalszik a gyerek, tud rajta aludni. Tud a frászt! Tegnap kipróbáltuk, csodálatosan működik, de visszafelé a gyerek csak elaludt. A feje akkor is lóg, ha hátra van döntve. Magyarul a kerékpáros gyerekülés döntése egy felesleges funkció, hogy drágábban el lehessen adni.

Ezt kaptuk kölcsön (alap modell, Hamax, évtizedek óta használják ezt a fajtát Finnországban, jól bevált mindenféle döntés nélkül):

Ezt vettük (dönthető, de minek, ha tekerés közben a gyerek feje előrebukik):

A centrál park meg egy jó hely.

Nincsenek megjegyzések: