2018. március 25., vasárnap

Óraátállítás

Eddig mindenkinek azt mondtam, hogy csak egyetlen vállalható párt van, mert ugyan mindenki hazudik, de ők polgárpukkasztó módon teszik. Hazudnak, persze, mert örök életet ígérnek, nem 16. havi nyugdíjat (és nem hatóságilag magason tartott közüzemi díjakat). Meg szánkózódombot Szegedre. A pénteki szereplésük után kiábrándultam, tanácstalan vagyok, megszaggatom a kkp-s pólómat, és hamut szórok a fejemre. Így nem lesz meg az 50%-os többség.

Vagy mégis a fideszre szavazok, mert akkor a többiekkel együtt örülhetek, hogy az nyert, akire szavaztam. Utólag nem jó érzés, ha az ember rájön, hogy végig a vesztes csapatnak szurkolt.

Voltam templomban. Örök életet ígértek. Ingyen sört nem, de volt ingyen bor. :)

Olvasom L Ritók Nóra blogját. Azt mondja, nincs mitől félnie. Azt hiszem van, mert aki meg meri mutatni, hogy meztelen a király (lásd Schilling Árpád), azt ellehetlenítik. Itt a cikk. Szerintem nagyon szomorú az, amit a végén ír.

Ismerős pizzáshoz ugrottunk be ma mise után, mert ismerősöm gluténmentes, és nála van gluténmentes pizza. Viccelődik (régóta ismer), hogy ő az új feleségem? Nem magyarázom. Pont a héten döntöttem, nem szaladok szoknyák után, nem keresek társat, sem itt, sem táv, nem szépítem magam, nem mutatok jobb képet, nem próbálom eladni magam. Erről a dologról most és mindenkorra leteszek. Nem lesznek késő éjjelig lapozott társkereső profilok, nem lesz hiábavaló vágyakozás, és csalódás, és önismereti krízis, mert a kudarc nagyon elvette már az életkedvemet. Nagy követ teszek le. Persze, van, ami hiányozni fog, úgy, mint a hamburger hiányzott akkor, mikor vega lettem.

Update. Azt el is felejtettem mondani, hogy  befestettük Cirill atya tojásait, aztán feszületet állítottunk a husvéti bárány tiszteletére.

Igen, szerzetesnek.

Nincsenek megjegyzések: