2018. szeptember 24., hétfő

Hétvége helyett betegség

Azt már tudjuk, hogy nagyon rossz beteg vagyok. De hogy ennyire?
Már megint kitört a frász, hogy nem tudok kigyógyulni egy sima kis náthából. A gyerek is két hetet volt otthon, végül kapott antibiotikumot, és rendbe jött. Most én vagyok soron, és egyre romlik az állapotom. A korábbi hõemelkedés helyett láz, izzadás, és durva köhögési rohamok. Tavaly októberben volt hasonló, akkor a kapott antibiotukum szétcsapta az emésztésem, amibõl gyomortükrözés lett, és további stressz, mert találtak valamit, ami aztán a kontrollra elmúlt.
Ilyenkor minden eddigi fájdalmam elõjön, hisz minden mindennel összefügg, fáj a májam tája, az ágyékom, fáj a nyakam, a bal szemem - hogy ez hogy kapcsolódik a többihez, nem értem - és persze már megint temetem magam, az élet szépségeit meg majd pszichológussal kell megkeressük közösen.

A hétvége arra lett volna való, hogy kipihenjem a munkahét fáradalmait, hogy együtt legyek a lányommal, aki jelenleg az életem értelme. A betegség miatt sem pihenni nem tudtam, sem a gyerekkel rendesen foglalkozni, sem kikapcsolódni és feltöltődni, cserébe sokat googliztam és kiképeztem magam mindenféle gége és garat betegségekbõl.

Mondtam már, hogy minden új tünet, ami eddig nem volt, földhöz vág?

Most azon gondolkodom, bevegyem-e a láz és fájdalom csillapítót, vagy várjak még, mert lesz ez rosszabb is (és a meleg talán írtja a bacikat), viszont nem használ a májamnak se a gyomromnak, vagy menjek és buzgón imádkozva, türelmesen várjam a kaszást?

Azt már mondtam, hogy itt mindenre Buranát (ibuprofen) adnak? Ha fáj a fejed, a lábad, a derekad, ha lázas vagy, ha hasi görcseid vannak... Lehet, hogy a finn emberek hozzá is vannak szokva, hogy idõnként kapnak egy burana-kúrát, az kitisztítja a szervezetüket. Nem tudom, hogy az én DNS-em hogyan passzol ezzel össze.

Mindenesetre elmaradt tegnap a rétesezés, a kürtöskalács evés, elmaradt a kirándulás a szép napos időben. Ma meg elmarad a munka, s még az is lehet, hogy a hétvégi utazás és 10 éves diploma találkozó is elmarad. Annak nem örülnék.

Nincsenek megjegyzések: