2019. november 26., kedd

Utazás

Az utazás tart életben. Ebben a szürke, egyre hidegebb időben nem jó Budapestre menni, most mégis oda készülök. Életem egyetlen egy estés kalandja megkeresett... Remélem elmúlik a postás szakszervezetek sztrájkja mellett kiálló reptéri dolgozók szimpátia sztrájkja addigra.

Aztán Párizs. Na jó, nem Párizs, de Franciaország. Az új év elején. Mert miért ne? Még soha nem voltam Marseille-ben. De miért pont télen? Mert most lesz ott program.

Aztán Barcelona. Egy volt osztálytársam mondta, hogy hallotta sokat utazok, utazna ő is. Lefoglaltam a tavaszi szünetre, megnéztem, neki fillérekbe lett volna a fapados, mégis lemondta. Megyek akkor egyedül, addigra biztos véget érnek a tüntetések. Ha nem, akkor nem a városban szállok meg, hanem kimegyek valahová autóval.

Ha lesz jogosítványom.

Úgy volt, hogy elveszik a jogosítványomat. Megjött a rendőrségi határozat, megint csak figyelmeztetést kapok, mert a 30-as táblánál 38-as száguldást mégsem veszik annyira szigorúan.

Avagy nem biztos, mert az indoklásban a korábbi figyelmeztetés után (amit 3 gyorshajtás után kaptam) az ismételten elkövetett hibák közül csak egyet említenek, de én egy hét alatt kettőt csináltam. Akkor lehet, hogy a 4. gyorshajtásért jár a második figyelmeztetés, az ötödikért meg majd jön a hóhérhoz behívó végzés.

Majd persze ha véget ér a postás dolgozók sztrájkja.

Megírattam a gyerekkel a karácsonyi képeslapokat. Maradunk a hagyományos, papir alapú üdvözlőkártyánál. Fel kellene adni, de ha valóban 2 hétig tart a sztrájk, már nem ér oda a rokonokhoz karácsonyra.

Akkor inkább el kellene vinni, és Magyarországon feladni. De az már hogy néz ki, hogy magyar a bélyeg rajta? (Akor már személyesen is átadhatom, nem?)

Vagyis akkor, ha nem törlik a járatom a sztájk miatt.

Most ezért kell imádkozni.

Ja igen, meg az egészségért, meg a rokonokért, meg a gyerekért, az iskolai tanárokért, a kevés fizetésből élőkért, fogyókúrázókért, depressziósokért, magányosokért.

Meg a magyar foci felvirágzása érdekében.

És a Forint- Euro árfolyamért.

Na jó, a világbéke is fontos, azért is.

Nincsenek megjegyzések: