2020. január 13., hétfő

Családi okokból

Hívtak Belgiumba, üzleti útra, hogy képviseljem a munkaadóm egy ügyfélnél. Úgy volt, hogy hétfõn kell utazni. Le is ellenõriztem a volt feleségemmel, hogy egy hétfõ-szerda (esetleg csütörtök) utazás megoldható-e, el tudjuk-e cserélni a találkozókat a gyerekkel. Azt monda oké, de elõtte pénteken neki van céges programja, ha nem ütközik, mehetek. A többit megoldjuk, elcseréljük. Ennek ismeretében jelentkeztem az útra.

Ma jött a levél, a meghívó, hogy várnak szeretettel a hétvégi programra, csütörtökön kora délután legyek X kórházban, akkor kezdik az elõkészületeket, az ünnepélyes átadás hétfõn lesz, keddre vegyem a vissza útra szóló repjegyet.

Hoppá, nem errõl volt szó! A péntek foglalt, legkorábban szombaton tudnék menni...

Kénytelen voltam lemondani az utat, pedig de szerettem volna! ... és januárra még nem is volt repjegyem (leszámítva a szilveszteri buliról haza jövést).

Most írt a fõnököm egy levelet, kicsit szélesebb csoportban, hogy nekem családi okokból nem jó az idõpont, ki akar helyettem utazni?

Családi okokból?

Hogy lehet valakinek bármiféle családi oka, ha azon panaszkodik, hogy nincs családja?

Végül is, miért is ne, máshol is a "családi állapot" rovatba kell beírni, ha valaki egyedülálló.

Nincsenek megjegyzések: