2020. január 6., hétfő

Valami baj van a fiammal

Ilyen nincs! Tegnap este töröltem a szociális media profilomat, mert megint spamot küldött a nevemben. Ciki, de nem tudtam megakadályozni. Nem találom az okát, nem találtam vírust sehol.

Kb két hete csináltam új profilt (saját néven, saját fotóval), amit akkor zároltak, mikor M* fiamat felvettem ismerősnek. Gyanús aktivitás, töltsek fel egy fotót magamról, feltöltöttem, zároltak.

Ezzel az új profillal ma be tudtam lépni, működött. Felvettem kb 8-10 ismerőst és egyetlen csoportot, és mivel úgy tűnt minden rendben, épp írni akartam M* fiamnak, hogy újra online vagyok, mikor megint jött a gyanús aktivitás, töltsek fel fotót, csináltam frisset, feltöltöttem, és zároltak.

Nagyon szarul működik a FB mesterséges intelligenciája. Ha feltöltök egy fotót magamról, azon persze ugyanaz a személy lesz, aki tegnap törölt egy profilt.

Avagy,  M* fiam, gyanús vagy nekem...

Lehet, hogy a FB többet tud, mint kellene?

Nincsenek megjegyzések: