2020. március 2., hétfő

Apokalipszis

A helyzet fokozódik. A hétvégén jöttek a képek mindenféle vicces egyéni védõeszközrõl, valaki vizes palackot húz a fejére, hogy a cseppfertõzést kikerülje, más tanga bugyit vagy tampont rak az orra elé.

Aztán jöttek a képek, hogy az Aldi, Lidl kifogott a wc-papirból, tésztából, lisztbõl, olajból.

Apokalipszis.



A kolleganõm köhög, ma vele ebédeltem.

A hétvégén egy szervezet éves konferenciáján segítettem a tálalásban. Valaki kérdezte, hogy nem teszünk-e ki kézfertõtlenítõt. Itt Finnországban ez szinte mindenhol ott van, munkahelyen, éttermekben, wc-kben. Nekünk akkor ott nem volt. Elmentem a szomszéd boltba, hogy vegyek, nem volt. Megnéztem 3-4 másik boltot is, és két patikát, sehol nem kaptam. Kezd az orbáni stratégia (ijesztgetés) ide is begyûrûzni. Megbetegedések száma (Finnországban) 2.

A hétvégén van a lányom születésnapja. Vettem repjegyet még idõben, de mivel (az a szemét) Norwegian nem repül oda pénteken, se csütörtök este, ezért Párizson keresztül megyek. A terv az volt, hogy lesz egy bõ 10 órám, bemegyek a városba, megnézem a Louvre-t, mert legutóbb kimaradt. Most mondja a román kollegám, hogy nézzek rá, mert nincsenek nyitva.. És tényleg nincs.

Franciaországban a megbetegedések száma 36.

Mit fogok csinálni egész nap ott, ha nem tudok múzeumba menni, és a zombik is elszabadulnak addigra?

Sõt, mit fogok csinálni egy olyan Budapesten, ahol mindenki köhög, a boltokban nem kapható semmi, és bevezetik a kijárási tilalmat?

Nincsenek megjegyzések: