2020. március 9., hétfő

Jó hír

Mai jóhír: "Az Air China Peking-Budapest közvetlen légijárata üzemel". Forrás: Konzuli szolgálat

Csinálok néha hülyeséget, most például elébe mentem a dolgoknak, elutaztam Párizsba, elmentem a Montmartre-ra, ott ettem (pocsék) hagymalevest, a Sacre Coeur-be (tömeg), a Moulin Rouge környékén sétáltam (az utcán tömeg) és kávéztam, aztán a diadalívhez, a Champs Elysées-re, az Eiffel toronyhoz, ott palacsintát ettem (3 euro / darab, kb olyan, mint a magyar vékony palacsinta), és mindezért a fél napos városnézésért elköltöttem egy rakás pénzt, ebből meglett volna egy másik direkt repjegy fele Budapestre, ahol születésnapot ünnepeltünk, tortáztunk, társasjátékoztunk, pénzügyeket intéztem, és a fiammal, a színésszel pokémon csatáztunk.

Kellenek ezek a hétvégék, bevásárlással, kapkodással, családlátogatással, anyukám főztjével, feltöltenek.

Mindent megtettem annak érdekében, hogy szerezzek egy koronát, de eddig nyoma sincs se náthának, se köhögésnek. Viszont a két szomszédos szobában köhögnek a csajok, lehet, hogy majd tőlük sikerül elkapni. Akkor 2 hetet otthon lehetek...





















Ez meg itt Budapest. Mennyire előrelátók voltak azok akik a csepeli sétálóutcában a padokat tervezték. Együléses padok, egymástól uszkve 2 méterre, vírus esetén szuper szepar. Ja és a lerabolt polcok az Auchanban. Arról is meg kell emlékezni.






Nincsenek megjegyzések: