2020. július 21., kedd

Kétszer úsztam

Ma az volt a legjobb, hogy kétszer voltam úszni, mint a régi szép időkben, amikor még volt szabadidőm. Reggel, munka előtt, és este. Reggel nehezen indult. Este fürgébb voltam.

Ami nem annyira jó, hogy újra dolgozom. Próbálok a munkára koncentrálni, és nem a közelgő elbocsátásokra, hamar fel tudtam venni a fonalat. Bár megcsináltam újra egy táblát, amit már megcsináltam a szabadság előtti pénteken, csak nem emlékeztem rá. Nagy baj nem lett belőle, segített gyorsabban visszarázódni.

A másik jó az volt, hogy egy régi ismerős beugrott, megnézte az udvart, azt mondta, tud segíteni kiirtani a gazt és újra füvesíteni. Sok mást is megcsinál, kiszedi a vadszőlő és 2 mások bokor tövét, megemeli az udvar szintjét, csinál eső elvezető árkot a terasz mellé, és ha kell, a teraszt is újra rakja. Most én nézem irigykedve a szomszéd 1 nap alatt ültetett és szépen zöldellő füvét, ha ezzel kész leszünk, majd ők lesznek irigyek az enyémre. Aztán eladom, ha nem tudom a munkanélküli segélyből fizetni a törlesztőt. A konyha felújítást is elnapoltam, kell a pénz kajára jeligére ide a szerkesztőségbe.

Úszás után még egy nagyot sétáltam is. Kánikulát mondtak mára, de mivel a meteorológusok szabadságon vannak, most a nyári diákmunkások jósolnak, nem jól. Borult, nyomott idő lett, estére látszott ki egy kicsit a felhők alatt a nap.

Igazán jó nap lett volna, ha most éjjel nem rettegnék valami szúnyogcsípés miatt. Az ismerősöm kullancs tesztje pozitív lett, most agyon izgulom én is magam. Persze, mert megszúrt a rózsa és a csalán is gazolás meg fűnyírás közben. Az is volt ma.

Nincsenek megjegyzések: