2020. augusztus 14., péntek

Három plusz egy

Ma éjjel tiszta, felhő mentes az ég, tökéletes a kívánságok (keresztényeknek: ima-témák) átgondolásához, fontossági sorba rendezéséhez. Nem volt sok, mármint a hulló csillag, de a legfontosabbakra jutott.Tegnap, amikor egységnyi idő alatt többet lehetett volna látni, felhős volt az ég.

Jól átfáztam. Hűvös őszi este van, kb olyan, mint amilyen a Balatonon szokott, bár akkor még este is be lehet menni a vízbe. Ma a naplementét a tengerparton sétálva néztem, volt, aki akkor úszott, megnéztem, nekem a 17 fok már túlságosan hideg.

Jó lenne egy: időben lefeküdni (most fél kettő van), hogy reggel még az éhgyomros vérvétel előtt el tudjak menni egyet úszni. 11-kor értem haza, akkor ettem, így csak 9 után mehetek a laborba. Sebaj, nyitáskor úgyis hosszú sor van, addigra lemegy. Kettő: ha nem köhögnék vagy tüsszögnék, mert akkor mehetnék a vírusos laborba. Az meg nem annyira kellemes hely. Tudom, már voltam kétszer.

Azt el.is felejtettem mondani, hogy ma voltam annál a szuper aranyos doktornéninél, akibe a múltkor szerelmes lettem. Ma azzal fogadott, hogy megkínált csokival, elmesélte mit ebédelt, és megsimogatta a hasam. A többiről nem beszélhetek nyilvánosan, mert a szekrénynek is füle van, mégse szatyor.

Elég mára. Legyetek rosszak!





Nincsenek megjegyzések: