2020. augusztus 20., csütörtök

Jó dolgok #2676

13.8: Kezdem egy negatívval. Kiderült, hogy annak a kedves dokinéninek embere van (férje vagy élettársa). Azt mondta, hogy az ember is hangoskönyvet hallgatva alszik el. Felakasztottam és fejbelõttem magam, de túléltem.

14.8: csillaghullás. Az elsõ kívánságom azonnal, már pénteken teljesült. Éhgyomorral vérvétel. Fél 11-kor értem oda. Kopogtak a szemeim.

15.8. Szabad délután (gyerek karanténban). Lemostam és kiporszívóztam az autót. Férfi munka. Este spanyol finomságokkal vigasztaltam magam.

16.8: Tengerparti chill. Este lángos (a lángosautóból). Régi tinder ismerõssel.

17.8: elhoztam a gyereket az iskolából. Már az is nagy szám, hogy ment, és szívesen. A tanár, akit útált eddig, most szereti. Azt álmodta, hogy év vége van, és a tanerõ bejelenti, hogy elmegy az iskolából. Ez lehetett olyan nagy hatással rá.

18.8: Töltött paprika. Végül finom lett. Este gyerekkel elmentünk a tengerre úszni. Vége a karanténnak.

19.8: Hívott a dokinéni. Elárulta a blog címét. Vér és hormon értékek rendben (csak a szalonnát kell csökkenteni).

Igazából tök felesleges ezeket így összegyûjteni, teljesen természetes, hogy vannak rossz és jó dolgok minden nap. Most kicsit kevesebb a rossz (ismerõs tegnap meghalt...) és a szokásoshoz képest több a jó, de még mindig több rossz van mint jó.

Nincsenek megjegyzések: