2020. szeptember 23., szerda

Hosszú nap

A mai nap is hosszúra sikerült. Reggel megnéztem a számi múzeumot. Aztán a Lemmenjoki nemzeti parkban túráztam (aranymosók folyója volt a Lemmenjoki). Egyedül voltam, nem jött szembe senki, s kb a fele után elkezdtem félni a medvétől). Délután felmentem az északi határig Utsjokiba (joki=folyó), de nem mentem tovább, inkább visszajöttem Inariba. Holnap alhatok tovább, a kötelező táv a következő hotelig csak 100km. Még nem tudom, (hogy hol alszom ma éjjel) mit fogok csinálni. Mehetnék korábban a hotelbe, és tölthetném az időt a spa-ban, vagy mehetek egy újabb nemzeti parkba (Urho Kekkonen), vagy mehetek geocache-t keresni. Ma is találtam hármat, ebből az egyik a finn-norvég határon, a híd közepén volt. Kb fél órát voltam külföldön is, március óta először (ha leszámítjuk a magyar nagykövetséget Helsinkiben), mert a hid túloldalán tudtam leparkolni.  (Mig az elrejtett dobozt kerestem, nagyon néztek a határőrök, mit keresgélek a hidon annyi ideig.)

Kellenek az izgalmak, most pl az éjszakai vezetés volt az, bár csak egyszer kellett lassítani az úton átkelő rének miatt.

Szóval mostantól nem északra, hanem dél felé megyek. Mögöttem 1900km, előttem hazáig 1200, plusz néhány nemzeti parkos kitérő.








1 megjegyzés:

Agyrágóbogár írta...

Azok a körbe ülős tűzhelyek! Azt hiszem ez a dolog ami legjobban hiányzik a fiatalságomból :D