2021. január 25., hétfő

Ahogy mûködök

Néha elcsodálkozom rajta, hogy hogy mûködök. Nem csak a testem (megég -> piros -> sebes -> begyógyul vagy tejet iszik -> szalad), az agyam is. Tegnap autóztam, s a rádióban egy jó jazz mûsor kezdõdött. Az autóban jó az akusztika, jó minõségben hallgattam jó minõségû zenét. Jól esett. Annyira, hogy nem akaródzott haza jönni, a parkolóban ültem az autóban. Arra gondoltam, hogy ha lenne egy jól szóló vezeték nélküli hangszóróm, akkor bemehetnék a konyhába, és csinálhatnám a házi munkát, mellette szólhatna a zene. Csak hát ilyen hengeres JBL zenedobozom nincs. Van viszont kedvezmény kuponom a Prismába. Elszaladtam autóval, addig is hallgatom a zenét, hogy megnézzem milyen van, mennyiért. Már kinéztem, hogy melyiket fogom megvenni (charge essential), mikor eszembe jutott, hogy megnézzem a G* elektronikai cikkeket árusító üzletben, ott mennyibe kerül (ugyanannyiba) és a V* internetboltban. Ott 20 euroval olcsóbb. Akkor most nem érdemes venni, majd elmegyek oda. Internetes rendelés, 24/7 átvétel. De nem ma, ma már késõ van, menni kell aludni. Ez a csalódás, hogy máshol olcsóbb, annyira elvette a kedvem a vásárlástól, hogy inkább otthagytam. Helyette viszont majdnem vettem egy telefont, azt a Nokiát, amit most elsõ telefonként használok (6.2) (nem fagy le, ha sok program fut egyszerre), most a kuponommal 170-ért meg lehetett volna venni. Amikor kijött, 450 körül volt. Már nem kapni, de ennek a boltnak (Olari) maradt még egy darabja. Negyed órát álltam ott tanácstalanul, döntésképtelenül, hogy ez nekem nem kell, de annyira olcsó, hogy miért ne? Aztán gyôzött az ész, a második telefonom ugyan újra indul, ha kilépek a játékból, de ezert vettem decemberben a harmadikat (90 euróért), hogy ne kelljen kilépni, mert amit a discordon meg akarok nézni, azt meg tudom nézni a kicsin is. Persze közben a harmadik is beállt játszani, most 9 felhasználóval és 3 telefonnal megyek csatázni. Hát én kb így próbálom túlélni, a korábbi káros szenvedélyek helyett most kicsit más függõséggel töltöm el a pihenésre és alvásra szánt idõt.

Ja és továbbra is: korona mondjonle!

Nincsenek megjegyzések: