2021. január 30., szombat

Különleges képesség

Van egy különleges képességem.

Na nee, most ne arra gondoljatok. Bár persze az is, de most van egy új. S nem csak az, hogy képes vagyok mindenen aggódni, pl azon, hogy tegnap éjjel mit álmodtam, hanem az is, hogy...

Olyan vagyok most, mint a Besenyő Pista. Nem is ő, hanem a Boborján. De mondom már, mert kibuggyan a számon.

Képes vagyok pontosan 27 grammos darabot törni a francia bagettből.

Nem tudom, hogy csinálom, de mikor reggel a virslihez törtem egy darabot, pontosan 27 gramm lett. Tudom, mert lemértem, mert számolom a kalóriát. Amikor az ebédhez (haloumi/falafel saláta a Fafa's-ból, finom) kapott pita elfogyott, törtem egy másik darabot, az is pont 27 gramm volt. A vacsorához is. Próbaként törtem még egy darabot, és az is 27 gramm lett. A maradék az persze az volt, ami maradt, a csücske. De hogy hogy lehet minden darab pont ekkora? Nem volt perforálva.

---

Volt még valami, amit el akartam mondani, de nem jut eszembe. Az biztos, hogy nem a mai vizsgálat és labor volt, s arról sem akarok most itt írni, hogy mi van az otthoniakkal. Aggódás van, labor van, nemalvás van. Most is, pedig megfogadtam, hogy 11-kor lefektetem a testem. (*)

---

(*) Erről már akartam írni, majd ha lesz időm, kifejtem.

Nincsenek megjegyzések: