2021. január 5., kedd

úJ év, új kihívások?

Elkezdődött az új év. Nem volt tűzijátékom, és a karácsonyfám sem várta meg a vízkeresztet, ez most egy ilyen nem normális év vége volt. Lencse volt, majonézes saláták is voltak, virslibe tekert tészta, mindből 2-2, csak magamnak. A szilveszter estét itthon töltöttem egyedül, az alkohol mentes Törley-t is egyedül bontottam és ittam meg, kb 10 perccel éjfél után. Pontosabban előbb társasoztam a lányoméknál, de éjfél előtt elindultam haza, s közben elfelejtettem, miért is siettem annyira (s nem csak a tejallergia miatt), megálltam pokémonozni, aztán tűzijátékot nézni, s mikor haza értem negyed egykor, már késő volt: a cafeteria utalványon a tavalyi keret elévült (múzeum bérletet akartam volna vele hosszabbítani).

Most van hó, itt van a gyermek, előbb elolvasott egy könyvből 70-80 oldalt, most tévézik. Voltunk kint szánkózni (én csak seggen csúsztam egy műanyag csuszkán, finnül liukuri, mutatom milyen).


A hasizmomat megdolgozta, ami jó, mert nem fogadtam meg semmit, de azért, na, jó. Aztán bejöttünk, megittunk egy forró glögit (forró ízesített bogyószörp, kb alkoholmentes forralt bor, mazsolával, mandulával).

Ma munka van, de holnap nincs, mert vízkerszt itt ünnep, talán elmegyünk valmi nagyobb dombra szánkózni, mert az olyan jó.

Hóembert is csináltunk, bár a hó nem tapad, ezért kicsi lett.

Kellene csinálni olyan hóember formát, mint amivel a gyerekek homokoznak (kagyló, alma, szőlő, kisautó formák), csak nagyban, mondjuk két összepasszoló felet, amibe beletaposva a havat két fél hóembert lehetne csinálni, aztán a kettőt összetapasztva pikk-pakk kész. Akkor sorozatban lehetne gyártani a hóembereket, s nem menne be a kesztyű alá a hó, s nem okozna agy-ideg-bajt (gyk: agyfaszt).

Közben fél füllel hallottam, hogy az uraság valakit lenezően leanyósozott... Bál van.

Szoktam mondani, hogy annak valami oka van, ha valaki nem otthon kamatoztatja a tudását. Pl az, hogy kiakad az ilyen kommenteken.

Ma megint láttam (a felhő miatt inkább csak hallottam) két repülőt. Nem vagyunk teljesen bezárva. És néha éjjel teljesen vad dolgokat álmodok, mind azt, hogy rohanunk a reptérre, de lekéssük az egyetlen járatot, vagy hogy megjelenik a munkahelyen egy újabb magyar disszidens, mert a Ryanair indított járatot, ami normál békeidőben nem volt lehetséges.

Ti beadatjátok?

2 megjegyzés:

Betond írta...

Én is be.

Agyrágóbogár írta...

Idővel igen. Sőt, most erősen úgy tűnik, hogy az oltás nélkül nem tudunk majd visszamenni külföldiába. Mert mi ötödikén haza kellett rohanjunk. A maszkon kívül semmi más változás nem volt a repülőzésben, talán a 80% helyfoglalás a szokásos 100% helyett. A személyin kívül nem ellenőriztek semmit, nem kérdezték honnan jövünk, hova megyünk.