2021. február 17., szerda

Kis sikerélmény

Tegnap este meghirdettem és ma eladtam a lányom kinőtt sílécét sícipővel és botokkal. Nem hittem volna, hogy 100 eurót ad érte valaki, de hát annyira jó állapotban volt, mintha bolti lenne, és 3 éve újan ez a szett 160 euróba került.

Ma sí óra volt az iskolában, és így került szóba, hogy a régit el kellene adni. A múlt héten a lányom megúszta síelés nélkül, az iskolai felszerelésre sor volt, nem került sorra. Ma sorra került, és azt mondta, hogy ez jó volt, szeretne velem síelni a hét végén. Hát most honnan szedjek neki megfelelő méretű lécet és cipőt?

Kimentem a tárolóba megnézni, nekem van-e másik, dugiban. Hát volt, igaz ez neki kicsi, a másik meg felnőtt méret, de ha már így hozta, akkor gondoltam ezeket is meghirdetem. Az árán meg veszek neki valót.

Azt mondják, most hiánycikk. A korona miatt az emberek jobban kimennek, a nyáron meg az ősszel futni vagy sétálni, télen, meg hogy ilyen szép havas telünk van, síelni. Azt mondják a boltokban mindent eladtak, hiánycikk. Meglássuk, holnap mekkora kereslet lesz erre, amit most hirdetek.

A másik, ami már annyira nem jó, hogy a boltban, mikor a maszkot feltettem, zsebre vágtam a szemüvegem, s most az nincs meg. Vagy a pizzériában, vagy a boltban, vagy a könyvtárban veszett el, ezeken a helyeken jártam. Az autót és a lakást már feltúrtam. Ciki. Szemüveg nélkül olyan vagyok, mint a félkarú rabló. Ronda és szőrös.

Nincsenek megjegyzések: