2021. március 2., kedd

Megetettem a zoknikígyót

Tudjátok, mi az a zoknikígyó? A használt, sarkán vagy az ujjaknál kilyukadt zoknikat a volt feleségem gombócba tekerte (kislabda) és ezeket összevarrta. Igazából inkább hernyó lett, nem kígyó, de az hogy hangzik már, hogy zoknihermyó?

És  tudjátok, mi az, hogy megetettem? Csavartam bele újabb pár zoknikat. Az egyik gumó most kb akkora, mint egy kézilabda, jól meg lehet fogni és el lehet dobni, csak nem pattan vissza a falról.

Ma megvarrtam egy törölköző leszakadt akasztóját, aztán olyan jót dolgoztam, hogy elfelejtettem abbahagyni. Most meg majdnem sikerült éjfélkor ágyba kerülni.

Még annyi történt, hogy a szüleim otthon megkapták az oltást, a kínait. Remélem nem lesz semmi komoly mellékhatás. Nekem is kellene, hogy áprilisban nyugodtan utazhassak.

Nincsenek megjegyzések: