2023. december 30., szombat

buék

2 napja húgom ment látogatni, szabad voltam, azt mondta anyu megint zavart volt. Tegnap én voltam, teljesen tiszta volt. Kérte, hogy vigyem fel a 8. emeletre. Idõben érkeztem, elcsíptük a naplementét, szép narancssárga volt a láthatár a hegyen. Kimentünk a teraszra is, a fejére a kapucnis pulóverem kapucniját adtam. Sokat beszélgettünk. Ma öcsémen volt a sor, így ma megint szabad voltam. Fiam keresztanyjával találkoztam. Válnak, ami furcsa, mert annyira jó páros voltak, de úgy néz ki komoly. A válásról és az azzal járó érzelmi hullámvasútról beszélgettünk hosszan. Ajánlottam neki könyveket, ami nekem segített a válások feldolgozásában. Ha jól látom, Bruce Fisher könyve (Rebuilding, kb "újratervezés") úgy néz ki nem kapható magyarul, kár.

Mindenkinek boldog új évet!

Nincsenek megjegyzések: