2024. június 28., péntek

Abszurd

Beszéltem a fiammal, akinek a múlt héten durva megfázása volt. Ma már nekem is fáj a torkom. Nem értem. Telefonon beszéltünk.

A szigeten vagyok, tegnap jöttem, reggel úszással kezdtem a napot a vízben, a víz 25 fokos. A levegõ 30. Kánikula van, mind meghalunk. Finnországban.

A melegben a szúnyogok kicsit elbiggyedtek, most kevesebbet látok. Szélcsend van, ilyenkor pedig tudnak repülni. Bezzeg tegnap este a vízben is csíptek.

Nézem, hogy mikor tudnék pár napra haza utazni anyámat meglátogatni. Nehéz. Nem vettem elõre repjegyet, most meg borzasztóan drága.

Kivittem exet meg a gyereket a reptérre, elmentek nyaralni Magyarországon keresztül. Másnap megjött a fiam Budapestrõl, hozott valami apró csemegét, de nem múlasztotta el a honvágyat.

Ma reggel töpörtyût reggeliztem. Javul tõle a száraz bõröm. M* nem érti, hogy lehet ezt megenni. Mondom sóval, hagymával és fehér kenyérrel kell enni, nem magába. Kezdi szokni a magyar dolgaimat. Tegnap már összerakott egy komplett mondatot, hogy drágám vacsorára grill sertés flekken van új fõttkrumplival. 

Magyaráztam neki mi a különbség a fõtt újkrumpli és az új fõttkrumpli között. Kb olyan, mint a sült paprikás krumpli és a paprikás sült krumpli között. Értjük a különbséget, de nehéz elmagyarázni. De ez nem tacit tudás, mert elmondható, és ha megismeri a kajáinkat, érteni fogja õ is.

Nincsenek megjegyzések: